Klaar voor vertrek

20 juli 2014 - Durban, Zuid-Afrika

Vanmorgen zijn we vanuit Cape Vidal vertrokken en na drie uur rijden aangekomen op King Shaka airport in Durban. In 45 minuten hadden we de huurauto ingeleverd, onze boardingpassen geprint en de koffers ingeleverd. Na een heerlijke lunch bij Fega vliegen we om 13.35 uur naar Port Elizabeth waar we om 14.55 uur zullen arriveren.

Cape Vidal ligt midden in het iSimagaliso Wetland Park; een schitterend natuurgebied. ' s middags aan zee letterlijk en figuurlijk uitgewaaid. De mannen hebben een plons in zee genomen. We hebben overnacht in een log cabin. Beetje vergane glorie maar prima voor een nachtje.

1. Nicolette:
    20 juli 2014
    Op naar de bloemenkust. Ook daar is het prachtig. Knsysna is ook mooi wandelgebied.
    Liefs
    Oma
  2. Marianne:
    21 juli 2014
    Hi Sander, Vrouwtje, thijs, Job, Mart,
    Wat een spannend verslag krijg ik steeds te lezen.....jullie hebben al zoveel gezien en beleefd...maar ook best griezelig met die woedende olifant. Hopelijk kunnen jullie nu walvissen spotten.
    Veel plezier en geniet van jullie prachtige reis.