Vancouver

13 augustus 2017 - Vancouver, Canada

Vanmorgen zijn we naar het Capilano Suspension Bridge Park geweest met als doel de Suspension bridge te zien.  Na de camper in een woonwijk vlakbij het park te hebben geparkeerd zijn we lopend naar het park gegaan. Het is een mooi aangelegd park met naast de brug ook een boomtoppenavontuur en een wandeling voor een deel over de afgrond. Leuk om gezien te hebben maar ons te toeristisch, te druk en te duur.

In de middag zijn we naar het Maritiem Museum gegaan om een bezoek aan Joost te brengen. Eerst heeft Joost ons een rondleiding gegeven door het schip St. Roch en het museum. De St. Roch was de eerste boot die Canada van oost naar west bevaren heeft. Het museum is om de St. Roch gebouwd.  Erg leuk om Joost zijn nieuwe werkplek te zien. Joost heeft grootse plannen om het museum meer onder de aandacht te brengen van het publiek en om de inrichting en tentoonstelling nog verder te verfraaien. Zowel het museum als het haventje waar Joost bivakkeert zijn prachtig met een geweldig uitzicht over Vancouver. Dit zouden inderdaad meer mensen moeten zien!

Daarna zijn we aan boord gegaan van Joost zijn nieuwe thuis, een oude politieboot. Hier hebben we heerlijk aan boord gezeten en genoten van elkaars gezelschap en het prachtige uitzicht.

1. Nicolette:
    15 augustus 2017
    Wat een mooie reis maken jullie. Ik geniet mee. Dikke tut