Calgary

25 augustus 2017 - Calgary, Canada

Van alle campings die we deze vakantie hebben bezocht, is dit de slechtste op gebied van toilet- en doucheruimte. Goor en niet onderhouden. We verlangen allemaal weer naar onze eigen douche waar je zonder toegangscode of muntje kunt douchen!

Omdat de camper zaterdag schoon moet worden opgeleverd, besteden we vanochtend aan het uitmesten en poetsen van de camper. Vanmiddag nemen we een kijkje bij het olympisch park dat naast de camping ligt. Hier kan je allerlei sportiviteiten doen, zoals mountainbiken, bobsleeen, e.d. Wij hebben ons uitgeleefd op de sleekarts! Je gaat eerst met een stoeltjeslift omhoog, waarna je in een slee een parcours aflegt naar beneden waarbij je zelf je snelheid kan bepalen. Geinig om te doen!

Tot slot van onze vakantie in Canada zijn we naar Okotok gereden om een rodeo-avond mee te maken. Dit werd voor de 26e keer gehouden, waarvan dit jaar voor het eerst buiten.  Een typisch familiegebeuren met allemaal echte cowboys met mooie hoeden, stoere cowboylaarzen, spijkerbroek met brede riempgesp. Bijzonder om mee te maken en een leuke afsluiting van ons geweldige tijd in Canada.